Fish Designer
Eleverne tages med i åben dialog på fiskens følelsesmæssige rejse, samt hvilke miljømæssige forhold fiskene lever under.
I Fish Designer skal eleverne bygge fisk, for derefter at slippe dem løs i det digitale akvarium.
I Fish Designer opbygger vi et univers gennem historiefortælling, hvor elevernes LEGO kreationer kommer til live i det store akvarie. Eleverne oplever og reflekterer over hvad der sker når, for eksempel, deres fisk bliver bange.
Under lektionen vil vi ud fra events i akvariet, bede eleverne forholde sig til fiskens adfærd og følelsesmæssige udtryk og begrebsliggøre den.
Eleverne øver sine kommunikative kompetencer når de diskuterer ideer og tanker om deres byggeoplevelser.
Fisketankene er en del af den gule zone i Lego House hvor målet er, at eleverne arbejder dybdegående med de 5 grundlæggende følelser: glæde, vrede, afsky, tristhed og frygt.
Når du booker et skoleforløb i LEGO House har I mulighed for at burge hele dagen i LEGO House.
Entré til Oplevelseszonerne er inkluderet i prisen.
