Musik i indskolingen
I et 8-ugers forløb kommer en lærer fra musikskolen ud til en grundskole og deltager i skolens skemalagte musikundervisning i samarbejde med skolens faste underviser i musik på 1.- 3. klassetrin.
De to undervisere forbereder, udfører og evaluerer i tæt samarbejde undervisningen med løbende fælles forberedelsestid, hvor begge underviseres kompetencer inddrages. Foruden elevernes undervisning har projektet til formål at opkvalificere og inspirere underviserne indbyrdes.
De to undervisere forbereder, udfører og evaluerer i tæt samarbejde undervisningen med løbende fælles forberedelsestid, hvor begge underviseres kompetencer inddrages. Foruden elevernes undervisning har projektet til formål at opkvalificere og inspirere underviserne indbyrdes.
Indholdet i undervisningen tager udgangspunkt i kompetenceområderne musikudøvelse, musikalsk skaben og musikforståelse med vægt på sang, spil og bevægelse.

Undervisningen baserer på sang, spil og bevægelse