Viden & værktøjer Close Tema Kulturhistorie Kunstpædagogik Natur og science Pædagogiske metoder Brugerinddragelse Planlæg undervisningen Samarbejde og partnerskaber Dagtilbud som målgruppe Evaluering Nulstil filtre Vis mere Vis mindre Type Artikel Case Guide Kortlægning Model Podcast Publikation Video Nulstil filtre Vis mere Vis mindre 13 resultater Artikel Børneblik på Bispebjerg Artiklen beskriver et forløb med borgerinddragelse i et tæt samarbejde mellem Københavns Museum og Tagensbo Skole. Brugerinddragelse, Kulturhistorie Guide Børneperspektiver på undervisning Brug deltagerobservationer til at få viden om børneperspektiver på undervisning. Brugerinddragelse Guide Evaluering Interaktivt værktøj om evalueringsarbejde til brug for kvalificering af undervisningen i eksterne læringsmiljøer. Evaluering Guide Evaluering af partnerskaber Guide til eksterne læringsmiljøers arbejde med at evaluere partnerskaber. Evaluering Guide Guide til supervision af undervisere Guiden giver hjælp og inspiration til at strukturere og gennemføre planlægning, rollefordeling, observation og sparring... Evaluering Artikel Kan erfaringer puttes i en æske? Hvordan kan eksterne læringsmiljøer indfange og opsamle elevperspektiver i kreative processer? Evaluering, Kunstpædagogik Artikel Kan rejer understøtte arbejdet med sproglig udvikling for 0-2-årige? Naturcenter Amager Strand har arbejdet med læreplanstemaet Kommunikation og sprog i et forløb om rejer for vuggestuer. Dagtilbud som målgruppe Guide Personal Meaning Mapping Guiden introducerer metoden Personal Meaning Mapping (PMM) til evaluering i eksterne læringsmiljøer. Evaluering Artikel Personal Meaning Mapping som metode til at synliggøre elevers udbytte Læs om erfaringerne med Personal Meaning Mapping som metode til at afdække elevers udbytte af et kulturinstitutionsbesøg... Evaluering Guide Skab tilbud til vuggestue- og dagplejebørn 10 gode råd til at skabe tilbud til vuggestue- og dagplejebørn i eksterne læringsmiljøer. Dagtilbud som målgruppe Guide Sæt rammen for dagpleje- og vuggestuebesøg 10 gode råd til at sætte rammen for dagpleje- og vuggestuebesøg i eksterne læringsmiljøer. Dagtilbud som målgruppe Guide Tre former for medudvikling Guide til eksterne læringsmiljøers arbejde med tre forskellige former for medudvikling. Brugerinddragelse Sideinddeling Nuværende side 1 Page 2 Næste side › Sidste side ›› Spørgsmål til viden & værktøjer? Dorte Villadsen Pædagogisk udviklingschef Tlf 24 90 13 67 dv@skoletjenesten.dk Se profil Jakob Haahr-Pedersen Kommunikationskonsulent Tlf 29 29 61 75 jhp@skoletjenesten.dk Se profil