Viden & værktøjer Close Tema Kunstpædagogik Pædagogiske metoder Brugerinddragelse Planlæg undervisningen Samarbejde og partnerskaber Børnehaver og vuggestuer Evaluering Nulstil filtre Vis mere Vis mindre Type Artikel Case Guide Kortlægning Model Podcast Publikation Video Nulstil filtre Vis mere Vis mindre 18 resultater Model Den didaktiske trekant Modellen peger på tre forhold, der er vigtige at forholde sig til i arbejdet med at skabe god undervisning i et eksternt... Planlæg undervisningen Model Didaktiske mønstre Modellerne illustrerer to overordnede didaktiske mønstre i forhold til at skabe sammenhænge i undervisningsforløb. Planlæg undervisningen Podcast Fællesfaglige forløb i eksterne læringsmiljøer Bliv inspireret til at arbejde med fællesfaglige forløb i eksterne læringsmiljøer. Planlæg undervisningen Podcast Fællesfaglige forløb i naturfag Bliv inspireret til at arbejde med fællesfaglige forløb i eksterne læringsmiljøer. Planlæg undervisningen Publikation Grøn dannelse - Bright Green Island i børnehøjde 2023 Opdateret kortlægning af bornholmske skoler og dagtilbuds arbejde med grøn dannelse med anbefalinger og perspektiver til... Samarbejde og partnerskaber Video Hvordan kan en model understøtte udvikling og samarbejde? Bliv inspireret til som undervisningsafdeling på et museum at bruge en model til at udvikle undervisning og samarbejde. Planlæg undervisningen Publikation Inspiration til partnerskaber i den åbne skole Inspirationsmateriale til museer og skoler om værdiskabende partnerskabsmodeller. Samarbejde og partnerskaber Model Læremidler i eksterne læringsmiljøer Modellen præsenterer refleksionsspørgmål, der kan bruges til at udvikle læremidler til eksterne læringsmiljøer. Planlæg undervisningen Publikation Med kunsten som benspænd Få indblik i modeller, metoder og forankringsresultater fra projektet Laboratorium for kreativ på læring på ARKEN. Samarbejde og partnerskaber, Kunstpædagogik Model Mellemrum, ophold og sprækker Modellen viser og forklarer tre typer af situationer der kendetegner undervisningsforløb i eksterne læringsmiljøer. Planlæg undervisningen Publikation Praksisfortælling 2: Ukoncentreret Praksisfortælling med inspiration til eksterne læringsmiljøer og lærere om indretning og brug af museumsrum. Planlæg undervisningen, Kunstpædagogik Model Roller og relationer i åben skole Refleksionsspørgsmål til arbejdet med at etablere et godt læringsrum i eksterne læringsmiljøer. Samarbejde og partnerskaber Sideinddeling Nuværende side 1 Page 2 Næste side › Sidste side ›› Spørgsmål til viden & værktøjer? Dorte Villadsen Pædagogisk udviklingschef Tlf 24 90 13 67 dv@skoletjenesten.dk Se profil Jakob Haahr-Pedersen Journalistisk medarbejder Tlf 29 29 61 75 jhp@skoletjenesten.dk Se profil