Viden & værktøjer Close Tema Kulturhistorie Kunstpædagogik Natur og science Pædagogiske metoder Brugerinddragelse Planlæg undervisningen Samarbejde og partnerskaber Børnehaver og vuggestuer Evaluering Nulstil filtre Vis mere Vis mindre Type Artikel Case Guide Kortlægning Model Podcast Publikation Video Nulstil filtre Vis mere Vis mindre 5 resultater Publikation Arkæologi for de mindste Artiklen undersøger potentialet i at inddrage arkæologi i pædagogstuderendes praksis i børnehaver og vuggestuer. Børnehaver og vuggestuer Publikation Dialogbaseret undervisning Dialogbaseret undervisning. Kunstmuseet som læringsrum. Bogen er udsolgt, men udkommer som e-bog i 2023/24. Pædagogiske metoder Publikation Evaluering: Arkivet i den åbne skole Få indblik i hvordan arkiver kan styrke læreres historiedidaktiske kompetencer og arbejdet med autentiske kilder i... Evaluering Publikation Praksisfortælling 1: FNIS Denne case-fortælling præsenterer pædagogiske pointer fra et tværfagligt samarbejde i et forløb på Thorvaldsens Museum. Pædagogiske metoder, Kunstpædagogik Publikation På små ben Publikationen henvender sig til alle, der arbejder med partnerskaber mellem daginstitutioner og kulturinstitutioner. Børnehaver og vuggestuer, Kunstpædagogik Spørgsmål til viden & værktøjer? Dorte Villadsen Pædagogisk udviklingschef Tlf 24 90 13 67 dv@skoletjenesten.dk Se profil Jakob Haahr-Pedersen Journalistisk medarbejder Tlf 29 29 61 75 jhp@skoletjenesten.dk Se profil