Viden & værktøjer Close Tema Kunstpædagogik Pædagogiske metoder Brugerinddragelse Planlæg undervisningen Samarbejde og partnerskaber Børnehaver og vuggestuer Evaluering Nulstil filtre Vis mere Vis mindre Type Artikel Case Guide Kortlægning Model Podcast Publikation Video Nulstil filtre Vis mere Vis mindre 23 resultater Guide Beskriv dit undervisningstilbud Guide til hvordan eksterne læringsmiljøer kan gøre beskrivelsen af undervisningstilbud præcise og relevante for lærere. Planlæg undervisningen Artikel Det autentiske kildemateriales potentiale i historieundervisningen Hvordan kan originale dokumenter fra arkivsamlinger bidrage til kildearbejdet i skolen, så historieundervisningen bliver... Planlæg undervisningen Guide Eksempel på undervisningsmanual Se et eksempel på en undervisningsmanual til undervisere på SMK - Statens Museum for Kunst. Planlæg undervisningen Artikel Elevers deltagelsesmuligheder i eksterne læringsmiljøer Elevers deltagelsesmuligheder er centralt i demokratisk pædagogik. Denne artikel viser hvordan forskellige former for... Planlæg undervisningen Artikel Et pennestrøg fra fortiden Hvilke potentialer har arkiverne for at styrke historieundervisningen gennem nærvær og kobling til elevernes livsverden? Planlæg undervisningen Guide Evaluering Interaktivt værktøj om evalueringsarbejde til brug for kvalificering af undervisningen i eksterne læringsmiljøer. Evaluering Guide Evaluering af partnerskaber Guide til eksterne læringsmiljøers arbejde med at evaluere partnerskaber. Evaluering Guide Guide til lærervejledning Eksterne læringsmiljøer kan bruge guiden, når de skriver lærervejledninger til deres undervisningsforløb. Planlæg undervisningen Guide Guide til pædagogisk profil Guiden giver hjælp til at formulere og bruge en pædagogisk profil på jeres sted. Planlæg undervisningen Guide Guide til samarbejde med kommunen Guiden giver inspiration til åben skole-samarbejde med jeres kommune. Planlæg undervisningen Guide Guide til supervision af undervisere Guiden giver hjælp og inspiration til at strukturere og gennemføre planlægning, rollefordeling, observation og sparring... Evaluering Artikel Kan erfaringer puttes i en æske? Hvordan kan eksterne læringsmiljøer indfange og opsamle elevperspektiver i kreative processer? Evaluering, Kunstpædagogik Sideinddeling Nuværende side 1 Page 2 Næste side › Sidste side ›› Spørgsmål til viden & værktøjer? Dorte Villadsen Pædagogisk udviklingschef Tlf 24 90 13 67 dv@skoletjenesten.dk Se profil Jakob Haahr-Pedersen Journalistisk medarbejder Tlf 29 29 61 75 jhp@skoletjenesten.dk Se profil