Viden & værktøjer Close Tema Kulturhistorie Kunstpædagogik Natur og science Pædagogiske metoder Brugerinddragelse Planlæg undervisningen Samarbejde og partnerskaber Børnehaver og vuggestuer Evaluering Nulstil filtre Vis mere Vis mindre Type Artikel Case Guide Kortlægning Model Podcast Publikation Video Nulstil filtre Vis mere Vis mindre 19 resultater Artikel At begribe og blive grebet af kunst Hvordan kan eksterne læringsmiljøer - i samarbejde med lærere - skabe balance mellem at imødekomme skolens efterspørgsel... Pædagogiske metoder, Kunstpædagogik Guide Brugerinddragelse med elever i eksterne læringsmiljøer Eksterne læringsmiljøer kan bruge denne guide til at afklare, hvornår og hvordan elever kan brugerinddrages. Brugerinddragelse Guide Børneperspektiver på undervisning Brug deltagerobservationer til at få viden om børneperspektiver på undervisning. Brugerinddragelse Guide Evaluering Interaktivt værktøj om evalueringsarbejde til brug for kvalificering af undervisningen i eksterne læringsmiljøer. Evaluering Guide Evaluering af partnerskaber Guide til eksterne læringsmiljøers arbejde med at evaluere partnerskaber. Evaluering Publikation Evaluering: Arkivet i den åbne skole Få indblik i hvordan arkiver kan styrke læreres historiedidaktiske kompetencer og arbejdet med autentiske kilder i... Evaluering Guide Guide til supervision af undervisere Guiden giver hjælp og inspiration til at strukturere og gennemføre planlægning, rollefordeling, observation og sparring... Evaluering Publikation Jamen, hvad skal vi kigge efter? Ph.d.-afhandlingen undersøger, hvordan undervisningsforløb på kunstmuseer muliggør børns medborgerskab. Kunstpædagogik Artikel Kan erfaringer puttes i en æske? Hvordan kan eksterne læringsmiljøer indfange og opsamle elevperspektiver i kreative processer? Evaluering, Kunstpædagogik Artikel Kunst som optik - pædagogiske kunstmøder uden for museet Artiklen identificerer tre måder at etablere kunstpædagogiske møder med samtidskunst i det offentlige rum. Pædagogiske metoder, Kunstpædagogik Artikel Med krop, sanser og sprog i samspil Artiklen beskriver Musikmuseets erfaringer med at få det taktile og sanselige i spil sprogligt i undervisningen. Pædagogiske metoder, Kunstpædagogik Publikation Med kunsten som benspænd Få indblik i modeller, metoder og forankringsresultater fra projektet Laboratorium for kreativ på læring på ARKEN. Samarbejde og partnerskaber, Kunstpædagogik Sideinddeling Nuværende side 1 Page 2 Næste side › Sidste side ›› Spørgsmål til viden & værktøjer? Dorte Villadsen Pædagogisk udviklingschef Tlf 24 90 13 67 dv@skoletjenesten.dk Se profil Jakob Haahr-Pedersen Journalistisk medarbejder Tlf 29 29 61 75 jhp@skoletjenesten.dk Se profil