Viden & værktøjer Close Tema Kunstpædagogik Pædagogiske metoder Brugerinddragelse Planlæg undervisningen Samarbejde og partnerskaber Børnehaver og vuggestuer Evaluering Nulstil filtre Vis mere Vis mindre Type Artikel Case Guide Kortlægning Model Podcast Publikation Video Nulstil filtre Vis mere Vis mindre 29 resultater Guide Arbejdsskabelon til skole-virksomhedssamarbejde Arbejdskabelon med spørgsmål til kommuners opstart af indsats for skole virksomhedssamarbejde. Samarbejde og partnerskaber Video Børneblik som borgerinddragelse Kom tæt på samarbejdet mellem elever og lærere fra Tagensbo Skole og Københavns Museum om at indrette et udstillingsrum... Pædagogiske metoder Publikation Dialogbaseret undervisning Dialogbaseret undervisning. Kunstmuseet som læringsrum. Bogen er udsolgt, men udkommer som e-bog i 2023/24. Pædagogiske metoder Guide Evaluering Interaktivt værktøj om evalueringsarbejde til brug for kvalificering af undervisningen i eksterne læringsmiljøer. Evaluering Guide Evaluering af partnerskaber Guide til eksterne læringsmiljøers arbejde med at evaluere partnerskaber. Evaluering Publikation Evaluering: Arkivet i den åbne skole Få indblik i hvordan arkiver kan styrke læreres historiedidaktiske kompetencer og arbejdet med autentiske kilder i... Evaluering Guide Feedback til eleverne Guiden præsenterer en model med fire typer af spørgsmål, der kan anvendes i feedback til elever. Pædagogiske metoder Video Filmklipning i skolen Inspirationsfilm der giver indblik i klippeprocesser og guidende forslag til klippearbejdet ude på skolerne. Pædagogiske metoder Publikation Grøn dannelse - Bright Green Island i børnehøjde 2023 Opdateret kortlægning af bornholmske skoler og dagtilbuds arbejde med grøn dannelse med anbefalinger og perspektiver til... Samarbejde og partnerskaber Guide Guide til det gode samarbejde Guide med råd og ideer til det gode samarbejde mellem eksterne læringsmiljøer og skoler. Samarbejde og partnerskaber Guide Guide til supervision af undervisere Guiden giver hjælp og inspiration til at strukturere og gennemføre planlægning, rollefordeling, observation og sparring... Evaluering Video Hvad betyder fokus på proces frem for produkt i billedkunstundervisning? Få inspiration til at flytte fokus fra produkt til proces i billedkunstundervisning gennem en billedøkologisk praksis. Kunstpædagogik Sideinddeling Nuværende side 1 Page 2 Page 3 Næste side › Sidste side ›› Spørgsmål til viden & værktøjer? Dorte Villadsen Pædagogisk udviklingschef Tlf 24 90 13 67 dv@skoletjenesten.dk Se profil Jakob Haahr-Pedersen Journalistisk medarbejder Tlf 29 29 61 75 jhp@skoletjenesten.dk Se profil